برخوردهای غیراسلامی با دانشجویان و اساتید دلایل تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'غلامرضا كاتب' در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در جمع خبرنگاران، افزود: درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه پیام نور با امضای 30 نفر از نمایندگان تدوین شده است.

وی، بررسی جذب اعضای هیات علمی افراد منتسب به مسوولان دانشگاه بدون رعایت ضوابط و مقررات، بررسی قراردادها و مناقصات عمرانی و خدماتی با افراد خاص بدون رعایت ضوابط و مقررات را از جمله محورهای این طرح تحقیق و تفحص بیان كرد.

نماینده گرمسار در مجلس تصریح كرد: بررسی پرداخت پاداش به تعدادی از مدیران این دانشگاه در پایان سال 90 بدون رعایت ضوابط و مقررات و بررسی پرونده های خرید املاك برای دانشگاه پیام نور بدون ضابطه از دیگر دلایل تهیه این طرح تحقیق و تفحص است.

كاتب همچنین استفاده از نیروهای دو تابعیتی كه خانواده آنها در خارج از كشور زندگی می كنند، حضور مدیرانی كه صلاحیت آنان تایید نشده است ازدیگر دلایل تهیه این طرح تحقیق و تفحص عنوان كرد.

وی یادآور شد: بررسی پذیرش دانشجوی مقاطع تحصیلات تكمیلی در دانشگاه بدون رعایت ضوابط و مقررات، بررسی علل تفویض اختیار بی ضابطه مالی پروژه های عمرانی به استان ها بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، راه اندازی واحدهای پیام نور در خارج از كشور بدون كسب مجوز و توسعه بی رویه رشته های غیرمتناسب با اهداف دانشگاه از دیگر موارد تحقیق و تفحص از این دانشگاه است.

سیام.1053**9132**1336





:: برچسب‌ها: گربه , درخت ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: